atletika
Duke lënë të mira për FundiNë ditën e fundit, tre medalje të shkojë në Iran, dy në Serbi, ndërsa Kanadaja fitoi medaljen e artë të parë në atletikë në 16 vjet.Fundit, dhe ndoshta një ditë më emocionuese të turneut të atletikës në UB2009, ishte plot me surpriza. Tre medalje shkoi në Iran, dy në Serbi dhe Kanada arriti medaljen e parë të artë në një konkurs të studentëve në 16 vjet.Në 4x400 rele m, zonjat kanadez fitoi medaljen e parë të artë ata kishin qenë në pritje për të, më shumë se një dekadë e gjysmë. Ekipi i përbërë nga Carline Muir, Amoni Nelson, Kimberly Hyacinthe dhe Esther Akinsulie u zhvillua gjatë në 3:33.03 min, duke i lënë Rusisë dhe Senegal prapa.
- Ne jemi shumë të kënaqur me rezultat tonë dhe të lumtur ne do të sjellë në shtëpi medaljen e artë ne kemi qenë në pritje për kaq shumë vite. Relay nuk është sport kaq popullor në Kanada, ajo vetëm ka filluar zhvillimin dhe ne shpresojmë se suksesi ynë do të motivoj të tjera për të bërë të njëjtën gjë - i tha Esterit Akinsulie dhe shokët e saj ranë dakord.Në ditën e fundit, Serbia provoi që atletët e saj janë konsideruar me të drejtë si një surprizë e këndshme. Në garën e 1,500 grave m's Marina Muncan fitoi dhe solli medaljen e dytë të artë të pret.- Gara ishte shumë i kërkuar, kam provuar të jetë i afërt me grupin kryesor gjatë gjithë kohës. I mori avantazhin e inercise e tyre, të cilat paguhen në fund off - tha Marina dhe falënderoi shikues që i dha asaj forcë shtesë.Australian Kaila Blero doli e dyta (4:15.10), Ant e tretë të kalojë nëpër vijën e finishit ishte Grimau Elena Garcia nga Spanja (4:17.02). Në garën 800 m, Goran Nava fitoi medaljen e dytë për të pret. Dallimi në mes të tre vendet e para është vetëm 5 qindta e dytë dhe kampion ishte Sajad Moradi nga Irani (1:48.02).- Unë do të doja të përgëzoj kundërshtarët e mi. Kjo fotofinish është një nga ato më emocionuese e kam përjetuar kurrë - tha Sajam.Goran Nava doli e dyta (1:48.06) nga Serbia, i cili tashmë fitoi medaljen e bronztë në garën e 1,500 m.- Unë shkova për të gjitha ose asgjë. Kam humbur në grupin para xhiron e fundit si unë kishte planifikuar para në garë. Kjo taktika ishte menduar për të më sjellë ar, por unë isha katër pjesë të qindta e sekondës të shkurtër - tha Nava.
Në kërcim e grave të lartë Ariane Fridrih fitoi me një 2 m kërcim së larti. Yekaterina Yevseyeva nga Kazakistani mori pastaj argjendin (1.91m) dhe Julia Wenner nga Gjermania mori medaljen e bronzit (1.91m).Në Akkas finale 5,000 grave të racës m garën nga Turqia fitoi medaljen e artë me rezultatin 14:06.96. Piedra Bayron nga Ekuadori doli e dyta, ndërsa Elroy Galant nga Afrika e Jugut u rendit e treta.Në stafetë 4x400 për meshkuj rusët fitoi medaljen e artë (39,21). Ekipi polak mori medaljen e argjendtë (39,33), ndërsa Afrika e Jugut fitoi një tjetër medalje bronxi. Në diskut duke hedhur Mohammad Samimi mori medaljen e artë me 65.33m ndërsa Mahmud Samimi është 66 cm i shkurtër. Gjerman Markus Munch arriti medaljen e bronzit me 63,76 m.
Korean Deok Hyeon Kim dha papritur e fundit të ditës i cili fitoi në kërcim të gjatë me rezultat 8, 41 m, duke mundur Kaba Baji nga Senegali.Pra, në modern "Mondo" rrugën, e cila të gjithë garuesit në UB2009 vlerësoi, konkurrenca e fundit në Universiade 25 Verës ishte përfunduar. Atletët kishin vetëm një vërejtje - moti i keq.
MUZIKA
Të nisësh dhe të vlerësosh muzikën duhet ta shikosh atë në disa aspekte, në disa dimensione. Në radhë të parë ajo është një prirje, një traditë e trashëguar në mënyrë të natyrshme tek njërëzit që nga kohët më të lashta. Duket se muzika ka qenë një shembull mjaft i mirë bashkëjetese me njeriun. Kjo për vetë faktin sesi ka arritur të lindë me njeriun, të ecë me të, të pësojë lëkundjet, luhatjet, evoluimet e deri tek lulëzimet. Këtë shembull e kemi të ngjashëm edhe tek njerëzit pasi stadi i zhvillimit njerëzor ka kaluar në etapa të tilla. Edhe tek vetë raca njerëzore ka patur një moment lindje, evoluimi dhe zhvillimi i cili është në lulëzim e sipër. Që në kohët e lashta njërëzit e kuptuan nevojën e bashkëjetesës me të bukurën, sepse e tillë ishte muzika, një copëz tjetër e vetvetes pa të cilën nuk mund të jetojë njeriu. Padyshim muzika është një pjesë e jetës e cila e plotëson njeriun. Jo pa qëllim thuhet se njeriu që të jetë i plotë duhet të ketë një sërë gjërash me të cilat bëhet i tillë. Padyshim që muzika është njëra nga ato gjëra e cila e bën të jetë më shumë “njeri”. Ajo mbart shumë magji brenda vetes së saj. Në jo pak herë muzika ka shërbyer si një “pus” i errët ku ruhen sekretet më të thella të njeriut, ato dëshira të fshehta, të censuruara dhe të cilat mund të paragjykoheshin po të dilnin në skenë. Megjithatë të frymëzuar nga muzika njerëzit kanë arritur që gjëndjen e tyre shpirtërore, kontekstin historik ku jetojnë, prirjet ideologjike etj, ti hedhin në letër, nëpër pentagrama dhe aty ti mbajnë të murosura për vite e ndoshta shekuj me radhë. Në këtë mënyrë muzika është një mbajtëse e mirë e sekreteve të njeriut. Atëherë kur njerëzit nuk kanë ditur të shkruajnë por vetëm të këndojnë, kanë arritur që një ngjarje të historisë ta mbajnë në melodi e ta përcjellin brez pas brezi. E mira e kësaj është që askush nuk mund të ta ndalojë këngën. Muzika është si mendimi, lëvrin edhe atëherë kur ti nuk e komandon. Por muzika mbart edhe një kulturë, një prirje të caktuar e cila për hir të së vërtetës duhet parë me kujdes pasi në shumë raste mund të të cojë drejt një shkatërrimi. Në tregun modern ka një larmi të rrymave muzikorë dhe zhanreve nga më të ndryshmet. Ato fillojnë që nga më të lehtat, tradicionalet, klasiket, modernet dhe deri tek ato elektronike. Është e drejtë të thuhet se cdo njeri ka të drejtë të zgjedhë muzikën që i pëlqen, atë që i përshtatet karakterit të tij. Por gjithsesi kjo nuk do të thotë që të lejosh muzikën që të të komandojë, duhet që njeriu të ndërtojë profilin e tij mbi muzikën dhe jo muzika të jetë një shtysë e gabuar për të. Këtë e them për faktin se është vërtetuar se nën ndikimin e rrymave të cakutara ka patur raste kur njerëzit kanë bërë edhe krime. Rast tipik i kësaj është psh. Hitleri. Por ka patur edhe raste të tjera kur rryma të tilla si metall, hard rock, kanë cuar rininë drejt një shkatërrimi të pashmangshëm dhe të pakthyeshëm. E lulëzuar kryesisht në vitet 70-80 por edhe pas viteve 90 (në Shqipëri), rryma të tilla rrezikonin të fusnin shoqërinë në një shkatërrim dhe kthesë të gabuar. Ndoshta për një kohë të caktuar ajo u pa si një prirje e një përiudhe të tillë historike e cila e përligjte këtë gjë por më vonë kjo prirje u bë mëse e natyrshme, megjithse koha i kishte kaluar. Melodi të tilla të injektuara nga efektet e alkolit, drogës, seksit në ditët e sotme nuk mund të jenë më shumë sesa një imitim i keq i asaj kohe e cila për hir të së vërtetës ishte e përligjur. Por gjërat kanë evoluar dhe e tillë duhet të jetë edhe muzika. Kjo e fundit është një prirje një mentalitet, prandaj edhe duhet të ketë ndryshime. Duhet të marrë më të mirën e nje kohe pa u ndalur tek antivlerat e asaj muzike që mund të ketë qenë “mllef” i një shoqërie në prag të rënies. Mbi të gjitha njeriu duhet të jetë selektivë në gjithcka që ai bën, përfshirë këtu edhe muzikën. Ajo ka dimensionin human që të edukon por edhe rrezikon të të fusë në vorbullën e një gjëndje psikologjike që vështirë të dalësh. Muzika është një dozë e rëndë mbi atë gjëndje psikologjike që je duke përjetuar. Nëse do provosh të dëgjosh gjatë gjithë kohës një muzikë të trishtuar ndërsa je i trishtuar rrezikon të bëhesh pesimist. Kjo sepse muzika e ka një magji të tillë. Arrin të “ndërtojë” aty ku gjen rrënojat e para dhe mbi to mund të bëjë një vilë të bukur por dhe një kasolle të shkatërruar. Sa për kulturë cdo njeri duhet të rrahë veshin me rrymat muzikore dhe të dijë ndryshimet mes tyre por kjo nuk është e thënë që të marrë nga gjithësecila, gjithcka që ofrohet. Nga secila prej tyra duhet të marrë më të mirën, atë që në thelb është e bukur e pranueshme për veshin e njeriut. Mbi të gjitha muzika është një copëz e vogël e asaj strukture që e bën njeriun të quhet “njeri”. Të gjitha pjesët përbërëse të kësaj strukture duhet të punojnë në uniformitet dhe harmoni me copëzat e tjera në mënyrë që gjithcka të funksionojë krejt normalisht. E njëjta gjë ndodh edhe me muzikën. Ajo në thelb është ajo që cilësohet “e bukur” brenda shpirtit të njeriut dhe si e tillë duhet që të ketë velin e duhur që të dalë në pah gjithë madhështia e saj. E gjithë kjo madhështi nuk mund të dalë ndryshe në pah vecse duke respektuar rregullat që vetë koha vendos. Njeriu evoluon, po ashtu duhet të jetë edhe muzika. Në thelb njeriu gjithmonë duhet të mbetet human pavarësisht teknikave apo shkencës që përparon. Edhe muzika duhet të ketë po të njëjtën tendencë: e bukura mbetet gjithmonë e bukur, mjafton koha dhe vëndi i caktuar që ajo të shfaqet...
MATEMATIKA
Dashur Shkolla ime bukuroshe dhe Qeverisë Indonezi
15 prill 2009 nga fairyfairusmund të ju mbështeteni?
mund të ju mbështeteni?
Dashur shkolla ime, Të nderuar Indonezi.
Unë jam një student tani. dhe unë me të vërtetë e di se çfarë si ndjenja e të qënit student.
është e ftohtë dhe funny ne te njejten kohe. thank you so much për të thënë më shumë gjëra që unë nuk e kishte njohur më parë. ju falënderoj për dhënien me shumë përvoja të paharruara në jetën time. thank you so much.
programet tuaja edukative nuk janë të këqija. ata janë të aftë me mua dhe unë të gëzojnë duke bërë të gjitha provimet dhe detyrimet (yeah ndonjëherë ndihem i mërzitur, ashtu si student si zakonisht). por unë dua të ankohen një gjë për shkollën time, në Indonezi, për të gjithë studentët në tokë. ju lutem, dont le studentët nuk cheating (do të thotë: mencontek apalagi ngrepek). ju lutem. dont ju di nëse kjo gjë mund të bëjë Indonesia bërë me të vërtetë të rreme në çdo gjë?
një shembull, të gjitha shkollat e tani duan të nxënësve që marrin vlerë të lartë. e shkollës u jep atyre mbështetjen dhe të japin shumë mundësi atyre që 'i zgjuar' shtesë që 'normal' nxënësit zakonisht dont get. por si mund të shkollës e di cila është më e zgjuar dhe e cila nuk është zgjuar ende? si mund të shkollës thonë "ky fëmijë është i zgjuar" vetëm në bazë vlerën e vlerat e tyre në librin e Rapor ndërsa që student mori vlera e tij nëpër rrugë të gabuar, ai e mori atë nga mashtrojnë .. çdo nxënës ai kërkohet të ndihmojë atë për të bërë hile në çdo provim. si mund ky sistem ekziston?
Unë pashë fenomenet shumë për këtë gjë të gjithë e padrejtë. gjithë studentët të cilët u mundësitë për të marrë bursë apo të bashkohen me olimpiadat janë studentë që unë e di, gjithmonë do të mashtrimit në çdo provimet. si mund kjo të ndodhë në vendin tim të bukur e cila tani është duke u përpjekur të jetë vend më i mirë? si mund ta, vendin tim, të gjejnë gjeneratave të drejtë të jenë të ndihmuar? ndërsa shumë studentë të cilët janë menduar për të marrë atë vetëm të trishtuar të këtij realiteti.
studentët të cilët kanë mashtrimit ishin aq të lumtur me vlerën e tyre të mirë dhe të lartë. ata janë aq të lumtur, ndërsa e mi "''miqtë e pastër dhe unë u qarë brenda e zemrës sonë ditur këtë të gjithë. ju e dini mënyrat që bëjnë ata mashtrojnë? oh mësuesit e mi, ju lutem, unë e di që ju jeni të gjithë të zgjuar se nxënësit tuaj. kështu që ju lutemi, të gjithë e dinë këtë dhe bëjnë atë që ju duhet të bëni për të parandaluar të gjitha truket e mashtrimit.
1, Mobile. kjo është gjëja më e dobishme se ata gjithmonë përdorin për t'i ndihmuar ata në kryerjen e mashtrojnë. ata përdorin mobile të dërgojë mesazh me anë të një aplikacion në internet të quajtur MXIT. nxënësit të përdorin Mobile për të hapur fjalor, count (aplikimi kalkulator), dhe të shkarkoni informacionin që duhet për t'iu përgjigjur pyetjeve nëpërmjet internetit (nuk është e njëjtë me ngrepek?) ata gjithashtu të marrin fotografi nga librat e tyre, dhe pastaj zoom atë. kështu që ata mund ta lexoni atë shumë qartë.
2, mënyra tradicionale, të kërkojë miqtë, trupi përdorim-kode të dini përgjigjen, hedh letër, duke pritur për mësuesit që të largohen nga dhoma (ose edhe fle?).
Unë vetëm kam oppinions se unë me të vërtetë dua që ju, lexuesit, të dinë se çfarë saktësisht po ndodh në çdo provim është. mësuesin tim, unë shpresoj se ju mund të jetë i qartë në përballimin e nxënësve tuaj cheatful, 'të shkaktojnë, nëse ju bëni asgjë për të habbits e tyre të këqija, ju mund të imagjinojmë se çfarë si gjenerata e ardhshme Indonezi është.
dhe unë jam një student normal. Unë e kuptoj dhe për të mbajtur duke u përpjekur për të kuptuar të gjitha lëndët në shkollë. Unë nuk jam nje vajze e zgjuar i cili mund të flasin dhe të shkruajnë në anglisht mirë. Unë ende nevojë për shkollën time të thoni për të bërë gjëra të mira mirë. Kam ende nevojë për shkolla të më mësojë si të jetë një brez i zoti indonezisht. Unë jam ende me të vërtetë të rinj dhe i hallakatur duke bërë shumë gjëra. Unë nuk jam i përsosur. Unë jam vetëm duke u përpjekur të bëjnë të kuptojnë, kjo është ajo që pikërisht ndodh në jetën tonë. ju lutem, kini kujdes nga fenomeni këtë 'keq-habbit'. Jo dua të "rrugën e mashtrojnë" të bëhet kulturë të re tonë indonezisht.
thank you so much për lexim aspiratat e mia. shpresoj se mund të ndihmojë Indonezi dhe njerëzit, dhe në botë, madje edhe vetëm një hap nga këmbët e mia. kjo është ajo që unë mund të bëjmë tani për tani, ndoshta ky post nuk është shumë e rëndësishme pasi që unë jam vetëm 15 vjeçares që njerëzit zakonisht mendon se unë nuk dinë asgjë për jetën.
po, unë e di asgjë e jetës. por unë e di, jeta do të më tregoni se çfarë është asgjë.:)thanks
15 prill 2009 nga fairyfairusmund të ju mbështeteni?
mund të ju mbështeteni?
Dashur shkolla ime, Të nderuar Indonezi.
Unë jam një student tani. dhe unë me të vërtetë e di se çfarë si ndjenja e të qënit student.
është e ftohtë dhe funny ne te njejten kohe. thank you so much për të thënë më shumë gjëra që unë nuk e kishte njohur më parë. ju falënderoj për dhënien me shumë përvoja të paharruara në jetën time. thank you so much.
programet tuaja edukative nuk janë të këqija. ata janë të aftë me mua dhe unë të gëzojnë duke bërë të gjitha provimet dhe detyrimet (yeah ndonjëherë ndihem i mërzitur, ashtu si student si zakonisht). por unë dua të ankohen një gjë për shkollën time, në Indonezi, për të gjithë studentët në tokë. ju lutem, dont le studentët nuk cheating (do të thotë: mencontek apalagi ngrepek). ju lutem. dont ju di nëse kjo gjë mund të bëjë Indonesia bërë me të vërtetë të rreme në çdo gjë?
një shembull, të gjitha shkollat e tani duan të nxënësve që marrin vlerë të lartë. e shkollës u jep atyre mbështetjen dhe të japin shumë mundësi atyre që 'i zgjuar' shtesë që 'normal' nxënësit zakonisht dont get. por si mund të shkollës e di cila është më e zgjuar dhe e cila nuk është zgjuar ende? si mund të shkollës thonë "ky fëmijë është i zgjuar" vetëm në bazë vlerën e vlerat e tyre në librin e Rapor ndërsa që student mori vlera e tij nëpër rrugë të gabuar, ai e mori atë nga mashtrojnë .. çdo nxënës ai kërkohet të ndihmojë atë për të bërë hile në çdo provim. si mund ky sistem ekziston?
Unë pashë fenomenet shumë për këtë gjë të gjithë e padrejtë. gjithë studentët të cilët u mundësitë për të marrë bursë apo të bashkohen me olimpiadat janë studentë që unë e di, gjithmonë do të mashtrimit në çdo provimet. si mund kjo të ndodhë në vendin tim të bukur e cila tani është duke u përpjekur të jetë vend më i mirë? si mund ta, vendin tim, të gjejnë gjeneratave të drejtë të jenë të ndihmuar? ndërsa shumë studentë të cilët janë menduar për të marrë atë vetëm të trishtuar të këtij realiteti.
studentët të cilët kanë mashtrimit ishin aq të lumtur me vlerën e tyre të mirë dhe të lartë. ata janë aq të lumtur, ndërsa e mi "''miqtë e pastër dhe unë u qarë brenda e zemrës sonë ditur këtë të gjithë. ju e dini mënyrat që bëjnë ata mashtrojnë? oh mësuesit e mi, ju lutem, unë e di që ju jeni të gjithë të zgjuar se nxënësit tuaj. kështu që ju lutemi, të gjithë e dinë këtë dhe bëjnë atë që ju duhet të bëni për të parandaluar të gjitha truket e mashtrimit.
1, Mobile. kjo është gjëja më e dobishme se ata gjithmonë përdorin për t'i ndihmuar ata në kryerjen e mashtrojnë. ata përdorin mobile të dërgojë mesazh me anë të një aplikacion në internet të quajtur MXIT. nxënësit të përdorin Mobile për të hapur fjalor, count (aplikimi kalkulator), dhe të shkarkoni informacionin që duhet për t'iu përgjigjur pyetjeve nëpërmjet internetit (nuk është e njëjtë me ngrepek?) ata gjithashtu të marrin fotografi nga librat e tyre, dhe pastaj zoom atë. kështu që ata mund ta lexoni atë shumë qartë.
2, mënyra tradicionale, të kërkojë miqtë, trupi përdorim-kode të dini përgjigjen, hedh letër, duke pritur për mësuesit që të largohen nga dhoma (ose edhe fle?).
Unë vetëm kam oppinions se unë me të vërtetë dua që ju, lexuesit, të dinë se çfarë saktësisht po ndodh në çdo provim është. mësuesin tim, unë shpresoj se ju mund të jetë i qartë në përballimin e nxënësve tuaj cheatful, 'të shkaktojnë, nëse ju bëni asgjë për të habbits e tyre të këqija, ju mund të imagjinojmë se çfarë si gjenerata e ardhshme Indonezi është.
dhe unë jam një student normal. Unë e kuptoj dhe për të mbajtur duke u përpjekur për të kuptuar të gjitha lëndët në shkollë. Unë nuk jam nje vajze e zgjuar i cili mund të flasin dhe të shkruajnë në anglisht mirë. Unë ende nevojë për shkollën time të thoni për të bërë gjëra të mira mirë. Kam ende nevojë për shkolla të më mësojë si të jetë një brez i zoti indonezisht. Unë jam ende me të vërtetë të rinj dhe i hallakatur duke bërë shumë gjëra. Unë nuk jam i përsosur. Unë jam vetëm duke u përpjekur të bëjnë të kuptojnë, kjo është ajo që pikërisht ndodh në jetën tonë. ju lutem, kini kujdes nga fenomeni këtë 'keq-habbit'. Jo dua të "rrugën e mashtrojnë" të bëhet kulturë të re tonë indonezisht.
thank you so much për lexim aspiratat e mia. shpresoj se mund të ndihmojë Indonezi dhe njerëzit, dhe në botë, madje edhe vetëm një hap nga këmbët e mia. kjo është ajo që unë mund të bëjmë tani për tani, ndoshta ky post nuk është shumë e rëndësishme pasi që unë jam vetëm 15 vjeçares që njerëzit zakonisht mendon se unë nuk dinë asgjë për jetën.
po, unë e di asgjë e jetës. por unë e di, jeta do të më tregoni se çfarë është asgjë.:)thanks
No comments:
Post a Comment